عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 شهريور 1396
بازدید : 204
نویسنده : فــردیـن احـمدی

امام جمعه موقت بشاگرد در خطبه های نماز جمعه، گفت: دولت مردان و مسئولان دولتی دنبال کننده گان راه رجایی و باهنر باشند که انتظار می رود با اتحاد و تعامل با یکدیگر مطالبات مردم که اصلی ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را فراهم سازند.

 خطبه های نماز جمعه شهرستان بشاگرد

به گزارش عصر بشاگرد؛حجت السلام و المسلمین غلامی، امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد در خطبه های نماز جمعه، ضمن تبریک هفته دولت به دولت مردان و مردم، اظهار کرد: اهمیت این هفته از آن جهت است که اولین دولت مکتبی در نظام جمهوری اسلامی ایران در این روزها  روی کار آمد که الگوهای مد نظر امام خمینی (ره) به واسطه این دولت مطالبه شد.

غلامی با بیان اینکه افتخار تمام دولت مردان امروز و دیروز و فردای ما باید به دولت رجایی باشد، افزود:  وقتی به زندگی دولت مردانی چون رجایی و باهنر نگاه می کنیم چیزی جز  بندگی، خدمت و سادگی نمی بینیم که دلیل ماندگار شدن نامشان پس از سالها همین است.

وی اظهار کرد: دولت مردان و مسئولان دولتی دنبال کنندگان راه رجایی و باهنر باشند و انتظار می رود با اتحاد و تعامل با یکدیگر مطالبات مردم را فراهم سازند.

امام جمعه موقت بشاگرد با بیان اینکه مردم، مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: مردم ما افتخار و سرمایه ایران است که حتی امام راحل در سفارشی به دولت عرض کردند خدمت گذار مردم باشید.

غلامی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران برخلاف غرب که بمب هسته ای و سلاح می باشد مردم و آراء آنان است که بر اساس نظر مردم دولت تشکیل می شود.

وی با تأکید به خدمت گذاری و قدر شناسی از مردم، گفت: این مردم هستند که شهید حججی ها را تربیت کرده اند و در هر زمینه ای حامی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران و تعیین کننده آن هستند.

غلامی با اشاره به روز بزرگداشت محمدابن زکریای رازی، افزود: رازی نه تنها در ایران بلکه افتخار جهان اسلام است که اکنون علم پزشکی را مدیون خود کرده و تمام انسان ها از اکتشافات او بهره می برند.

وی ضمن اشاره به روز شهادت زائران خانه خدا گفت: غرب اسلام و مسلمین را دشمن خود می داند و تمام تلاش خود برای به چالش کشیدن مسلمانان را انجام می دهد.

امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد، ادامه داد: آل سعود که نوکر آمریکا و غرب است با فراهم آوردن مقدمات و سوء استفاده و  با به خاک و خون کشیدن زائران خانه خدا در رسیدن امریکا به خواسته های شیطانی کمک می کند.

غلامی با عرض تسلیت هفتم شهریور، روز شهادت امام محمد باقر(ع)، تصریح کرد: این امام معصوم در بحث فقه و شرع، خدمات فراوانی انجام داند و در خفقان آن دوران با شجاعت خود وظایف حاکمان نسبت به مردم را شرح می دادند.

وی در خصوص روز هشتم ذالحجه و حرکت کاروان امام حسین(ع) به سمت کربلا، خاطر نشان کرد: زمانی که امام متوجه شد منافقینی با قصد آشوب و آسیب به مراسم عبادی- سیاسی حج بین زائران خانه خدا وجود دارند تصمیم به خروج از مکه گرفتند و حج تمتع را تبدیل به عمره کرده و به کربلا آمدند.

 

 انتهای پیام//

 

منبع: بشاگرد نیوز

 




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: هفته دولت , امام جمعه بشاگرد , غلامی , خطبه های بشاگرد , جمهوری اسلامی ایران , مردم سرمایه , قدرشناسی , رجائی و باهنر , مسئولان دولتی , مطالبات مردم , بمب هسته ای , شهید حججی , الگوهای امام خمینی , حجت السلام غلامی , نماینده ولایت فقیه , شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 384
بازدید دیروز : 837
بازدید هفته : 1880
بازدید ماه : 7590
بازدید کل : 132723
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com